Even snel - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu Even snel - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu

Even snel

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

20 Januari 2011 | Kenia, Kisumu

En weer verder waar we vorige week zijn opgehouden!

Vrijdag kwamen dus de nieuwe vrijwilligsters Maaike en Jessica aan!
Tweede leuke meiden, rond de 24 jaar en allebei werken ze met kinderen. Maaike in een kinderdagverblijf, Jessica is net klaar met de PABO.

Vrijdag overheersten de Nederlanders tijdens de heerlijke maaltijd dan ook, want Sarah en Margriet waren er ook gezellig bij!

Zaterdag deden Bente en ik braaf onze was en vertrok ik nog even naar Agape, en 's middags namen we de meiden mee naar Mega City, want dat is natuurlijk een ervaring die je nooit mag missen! Zo'n geweldige supermarkt, haha!

Daarna hebben we lekker een drankje gedaan in de stad, wat ook prima beviel!

Zondag sleurden we ze gelijk eme naar Kibuye Market, wat op zich wel een beetje heftig was, omdat ze natuurlijk pas net aangekomen waren.. Daarna gelukkig naar Sarah en Margriet, lekker genieten van het zwembad, heerlijke luxe leven dus:)

Maandag moesten wij weer gewoon aan de slag bij PAndi, wat echt enorm tegenviel, dus dat was echt heel jammer, dinsdag brachten we gezellig op Agape door en woensdag 's ochtends op Pandi en 's middags met slapen en films kijken, waar je er hier voor een paar euro zo'n stuk of 20 voor op de kop tikt!

Vandaag weer naar PAndi geweest en les gegeven, wat erg leuk was, want we mochten fase 2 doen en zij snappen ten minste een beetje engels en luisteren beter, dus dat was op zich wel te doen..
Toch gaan we vragen of we niet te veel meer daar hoeven te werken, omdat ik het niet geweldig vind en Bente het echt verschrikkelijk, dus ja...

Maar we zien wel hoe ht allemaal loopt!

Morgen gaan we lekker model zijn voor de Art-school (hebben we errrrrg veel zin in, maar niet heus) en daarna op bezoek bij ons Zusje Anne, die inmiddels weer terug op de universiteit is, om zaterdagmiddag weer terug te keren in het heerlijke Kisumu!

Tot volgende week!

Dikke kus

• 20 Januari 2011 - 12:42

Marijke:

Lieve Sarah,

Het blijft leuk en vooral hartverwarmend je stukjes te lezen. Je schrijft erg goed! Jammer dat het lesgeven een beetje tegenvalt, hier op een "normale "school is het echt leuk hoor!
    Geniet vooral, je bent aan hat laatste deel van je verblijf bezig. OOk fantastisch dat je zulke leuke mensen ontmoet!
    Liefs, ook van Peter,
    Marijke

• 20 Januari 2011 - 16:54

Annette:

Hoi Sarah,

Wat kan je goed schrijven.
    Veel groetjes aan Anne. Leuk om ook te zien waar zij verblijft.
    Groetjes Annette

• 20 Januari 2011 - 20:30