Saaisaaisaai - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu Saaisaaisaai - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu

Saaisaaisaai

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

28 Januari 2011 | Kenia, Kisumu

Hello lieve vriendjes en familie,

Vanaf afgelopen woensdag was het dan officieel zo. Nog maar 6 weken in Kenia. Natuurlijk lijkt dat nog heel lang, maar we begonnen hier natuurlijk met 6 maanden, die tot nu toe voor bij zijn gevlogen, dus ik kan me zo voorstellen dat het al heel snel 9 maart is en wij weer Nederlandse grond onder onze voeten voelen..
Afgelopen week was eigenlijk vrij saai.. Op het weekend na dan!
Vrijdagavond vertrokken we naar Anne, onze zus die in Yala studeert, en brachten daar de nacht door, wat onder andere resulteerde in zwemmen met onze kleren aan, en het was erg gezellig! Zaterdagavond zijn we lekker met Sarah, Margriet, Bart-Jan, Maaike, Jessica en alle studenten die Sarah en Margriet begeleiden uiteten geweest en daarna lekker wezen stappen, erg gezellig ook! Zondag gingen we op visite bij de Anna, de mzungu die via VSO hier de Child Service Programma coördineert (?) of aanstuurt bij het leidinggeven (?), wat echt super super gezellig was.
Maandag, woensdag, donderdag en vanochtend waren voornamelijk gevuld met… NFE. Op zich niet verschrikkelijk, alhoewel het in je eentje nog saaier is (en je wel beter je reisdagboek gaat bijhouden, haha!), want Bente zag het toch niet zo zitten om elke dag op NFE les te geven, maar is, na een halve week Nyalenda teaching, weer teruggekomen op haar besluit en zal mij vanaf volgende week weer vergezellen..
Dinsdag zijn Bente en ik naar Agape geweest, wat natuurlijk wel leuk was, maar toch ook wel vrij saai, we kunnen daar ook niet echt superveel doen en betekenen.
Volgende week hoeven we zowel dinsdag als vrijdag geen les te geven, wat betekent dat wij dinsdag weer een bezoekje aan Agape brengen, maar vrijdag misschien straatwerk gaan doen, ook erggg leuk!
Vanmiddag gaan we op bezoek bij Vincent, een jongen die we thuis hebben geplaatst die in Kisumu woont, ik ben erg benieuwd!

Maaike en Jessica zijn trouwens leuke meiden, we zijn woensdag gezellig uiteten geweest, en ja, het klikt wel. Ik moet nog steeds even wennen aan de hoeveelheid Nederlanders nowadays, maar het is wel erg gezellig!

Goed, veel meer heb ik niet te vertellen, want veel meer is er niet gebeurd..

Tot volgende week maar weer!



  • 28 Januari 2011 - 16:39

    Annette:

    Hallo Sarah

    Toch leuk om weer je ervaringen te lezen. Ook het saai vinden is een ervaring wat je tegen kan komen.
    Geniet maar lekker de komende weken. Het gaat inderdaad heel erg snel.

    Liefs Annette

  • 28 Januari 2011 - 19:46

    Eline:

    Geniet nog maar even van die laatste 6 weken, ik hoop toch voor je dat ze voorbij vliegen, want dan waren het tenminste leuke weken ;)
    En ik hoop ook voor mezelf dat ze omvliegen! Ik mis je! X

  • 29 Januari 2011 - 07:03

    Wilma:

    Hoi, ja wat vliegt de tijd.... nog 2 weken en dan vlieg ik nu naar Kisumu! Ik stuur je nog een leuk artikel.
    liefs mama

  • 29 Januari 2011 - 12:27

    Hermijntje:

    nou, maak je nog maar goed nuttig de laatste weken & over 2 weken zal ik weer pepernoten bakken.
    Dan kun je vanaf nu elk jaar met sinterklaas aan Kenia denken.
    Wil je ook nog iets anders? had laatst chocolademousse gemaakt, maar denk niet dat dat goed blijft.
    Of chocoladetaart? Bedenk maar iets dat je graag wilt (en 1 taartje kan echt geen kwaad voor je lijk (ervaringsdeskundige hiero hahaha)
    tot over 39 dagen zussie.
    xxxx

  • 29 Januari 2011 - 12:27

    Hermijntje:

    lijk=lijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Vrijwilligerswerk in Kisumu

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2011

Home sweet home

06 Maart 2011

Een laatste berichtje uit Kisumu

28 Februari 2011

sorrry

14 Februari 2011

Mamsie

06 Februari 2011

Hoppa!
Sarah

Actief sinds 04 Juli 2010
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 36168

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 17 Mei 2015

Ghana - onderzoek

15 September 2010 - 09 Maart 2011

Vrijwilligerswerk in Kisumu

Landen bezocht: