Een laatste berichtje uit Kisumu - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu Een laatste berichtje uit Kisumu - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu

Een laatste berichtje uit Kisumu

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

06 Maart 2011 | Kenia, Kisumu

Helloo allemaal!

Vandaag dan het allerlaatste berichtje vanuit Kisumu op mijn weblog. Ten minste, voor deze reis! Want ik wil zeker nog een keer terugkomen!

Donderdag hebben we een sportdag gehouden voor de NFE, in teken van afscheid, gisteren gaven we een afscheidsfeest voor alle mensen die we hebben leren kennen en die speciaal voor ons zijn geweest hier!

Het was erg gezellig, en iedereen vond het eten (door Bente, Stephen en John gekookt) erg lekker! Na het feestje zijn we lekker gaan stappen, maar door 'lichte' oververmoeidheid, was het niet een bijzonder succes, maar wel erg gezellig!
We hebben het zop ontzettend druk dat ik al tegen mn moeder heb gezegd: De donderdag terug in Nederland breng ik in bed door!

Vandaag hebben we ook afscheid genomen van alle kids op Agape, wat toch best wel een beetje zwaar viel. Het is erg lastig om die jongens zo achter te laten, terwijl je met sommigen echt al een hechte band heb opgebouwd. gelukkig hebben we het nummer van een van de ' uncles' en zullen we zeker in contact blijven!

Afgelopen week zijn we ook naar Betty geweest, die van Bente's ouders geld had gekregen om haar registratie te halen en binnen no-time was aangenomen! Het was ontzettend leuk en bijzonder om daar te zijn, maar natuurlijk ook weer naar om afscheid te nemen..

Morgen komt het definitieve afscheid van het team van Pandipieri, de jongens op de compound en natuurlijk de familie.. Vandaag moesten we al bhijna huilen bij de jongens, morgen wordt echt verschrikkelijk!


Ik wil graag alle mensen die geld hebben gegeven bedanken. Niet alleen hebben zij er voor gezorgd dat de meeste jongens en meiden in ons centrum voor hun hele bijzondere en waardevolle dingen hebben mogen meemaken (zwemmen, sportdagen), maar ook hebben zij er voor gezorgd dat de kids nu op fatsoenlijke matrassen slapen en dat ze op school voldoende boeken hebben. Van het kleine beetje geld dat over was hebben Bente en ik een flinke voorraad vaseline, tandenborstels en tandpasta gekocht, zodat ze daar voorlopig even genoeg voor hebben. Wij zijn door Pandipieri hartelijk bedankt, en hoewel wij dit geld natuurlijk besteed hebben, zijn jullie degene die het gegeven hebben, dus duizendmaal BEDANKT namens ons, de organisatie en alle jongens en meiden die in ons centrum verbleven of nog steeds verblijven!


Maar ik moet 'echt mijn tas in gaan pakken en nog uiteten vanavond, en dan morgen de hele dag afscheid nemen en verdrietig zijn!


Tot snel!

  • 06 Maart 2011 - 14:07

    Bente Akinyi:

    Lievelievelieve Saar!!

    Ik heb echt een geweldige tijd met jou gehad en nu komen we nog voor een laatste moeilijkheid te staan! AFSCHEIDD!! de afgelopen week was zeker niet de leukste maar toch heb ik me vermaakt! het afscheid nemen gaat morgen echt moeilijk worden maar ik hoop echt dat ik met jou nog een keer terug kom! Ik ben echt zo blij dat ik met jou naar Kenia ben gegaan!! haha en ik denk dat ik zelfs jou ga missen als ik thuis ben terwijl je relatief zo dichtbij bent!

    Onwijss bedankt!! lieve saar!!

    Aheri matek

  • 06 Maart 2011 - 14:21

    Annette:

    Hoi Sarah

    wat hebben jullie toch bijzondere ervaringen met elkaar gedeeld. Een hele fijne terugreis meisje en tot woensdag.

    Liefs Annette

  • 06 Maart 2011 - 15:03

    Wilma:

    Tranen in mijn ogen, ik voel zo met jullie mee. Zo bijzonder en intiem wat jullie allemaal beleefd en gedeeld hebbenmet elkaar en alle mensen daar! Neem goed afscheid en voel maar goed wat het doet en laat het toe en eventuele tranen stromen. Het hoort er allemaal bij.
    Onvoorstelbaar ook dat jde tijd zo snel gegaan is en ullie woensdag weer in ons midden zijn en ik verlang ernaar.
    Liefs en goede reis!

  • 06 Maart 2011 - 17:19

    Fre:

    ik krijg langzaam weer gevoel in mijn linkerarm, ik denk dat het woensdag weer helemaal ok is met mijn arm.

    Geef iedereen ook een kus van mij he

    Geniet van de laatste dagen, van de warmte, hier vriest het....

    Fre

  • 06 Maart 2011 - 21:01

    Esther:

    Ik krijg ook een brok in mijn keel, kan me zo goed voorstellen dat dit je zwaar valt! Wel heel fijn dat de matrassen gelukt zijn en ze voorlopig kunnen poetsen en smeren! Jullie hebben een geweldige tijd gehad die je voor altijd met je mee draagt. Een goed reis terug en groeten aan Bente.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Vrijwilligerswerk in Kisumu

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2011

Home sweet home

06 Maart 2011

Een laatste berichtje uit Kisumu

28 Februari 2011

sorrry

14 Februari 2011

Mamsie

06 Februari 2011

Hoppa!
Sarah

Actief sinds 04 Juli 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 36165

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 17 Mei 2015

Ghana - onderzoek

15 September 2010 - 09 Maart 2011

Vrijwilligerswerk in Kisumu

Landen bezocht: