Nog maar 1 nachtje - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

14 September 2010 | Nederland, Tiel

Morgen is het dan zover. Dan vertrek ik echt naar Kenia.

Koffers zijn zo goed als gepakt, op de handbagage na.

Net nog even alle laatste dingetjes gekocht (zoals cup a soup, natuurlijk vét belangrijk) en alsnog zal ik er daar achter komen dat ik ngo een heleboel andere dingen had willen hebben, maar ja, die heb ik nou eenmaal niet.

Ongeveer 1/8e van mijn bagage bestaat uit medicijnen, echt belachelijk gewooon. Diarreeremmers, malariapillen, vitaminepillen, voedingssupplementen, deet, condooms enzovoorts.

Op de een of andere manier heb ik het gevoel niet echt dat ik morgen voor een HALF JAAR wegga, het voelt gewoon als vakantie. Hopelijk blijft dat gevoel zo, haha!

Vandaag is ook mijn simkaart ermee opgehouden, lekker handig,aangezien mijn nieuwe simkaart nog tot 20 september een ander nummer heeft. Op mijn hyves zal mijn tijdelijke nummer tot 20 september komen te staan en mijn keniase nummer, dus mijn vriendin kunnen me daarop bereiken!

Hopelijk tot snel!

X

  • 14 September 2010 - 14:24

    Eline:

    Voor de laatste keer; heel veel plezier daar,
    ik houd je op de hoogte van wat er hier gebeurd,
    en tot op Skype! (L)

  • 14 September 2010 - 21:18

    Marieke:

    Heel veel plezier daar!
    Geniet ervan, maar dat komt vast wel goed :)

    Enne, als je terugkomt heb ik vast wel iets met het interview gedaan... Zodra ik weet wat ik ermee ga doen, hoor je het natuurlijk van me...!

    x

  • 14 September 2010 - 21:21

    Kevin:

    Have fun saar :)
    totovereenhalfjaar. (ik denk ik zeg het maar snel) byebye xxx

  • 16 September 2010 - 18:14

    Riëtte:

    Hee lieve meid!

    Ondertussen heb je een zware reis gehad en ben je hopelijk toch al wel op de plaats van bestemming!
    Ik hoop dat je het leuk hebt en nog leuker gaat krijgen en ik wacht met smart op je volgende reisverslag!

    Heel veel liefs,

    Riette

    Ps. Het mailtje komt nog :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tiel

Vrijwilligerswerk in Kisumu

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2011

Home sweet home

06 Maart 2011

Een laatste berichtje uit Kisumu

28 Februari 2011

sorrry

14 Februari 2011

Mamsie

06 Februari 2011

Hoppa!
Sarah

Actief sinds 04 Juli 2010
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 36179

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 17 Mei 2015

Ghana - onderzoek

15 September 2010 - 09 Maart 2011

Vrijwilligerswerk in Kisumu

Landen bezocht: