Nog 2 weken - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

01 September 2010 | Nederland, Tiel

Nog maar 2 weken nu.

En nog steeds moet ik veel en veel en veel te veel doen.

Morgen ga ik beginnen aan mijn paklijst (zal ik die hier opzetten, dan kunnen jullie hem aanvullen? haha). En ik ga mijn handbagagekoffer morgen bestellen:D

En die verdomde DJ van mijn afscheidsfeeest moet nou eindelijk een keer zijn telefoon opnemen, anders loopt het helemaal mis...

Ik moet even uitzoeken waaar we nou het visum gaan halen, in Nederland of Kenia zelf.

Komende dinsdag gaan Bente en ik met Rik, onze begeleider, de intentieverklaring tekenen. Daarop staan je doelen en je verantwoordelijkheden voor je tijd daar.

En verder vooral veel en veel afscheid nemen, wat natuurlijk zondag al begint. Helaas zijn er ook nog een paar mensen van wie ik geen afscheid ga nemen, omdat ze door het studeren niet meer in Tiel zijn als ik er ben.. Jammerjammer..

Tja, ondanks alle stress heb ik er wel ontzettend veel zin in en kan ik niet wachten tot OOK wat te doen te hebben, want nu heerst er toch ook veel verveling...

(Had ik al gezegd dat ik maar liefst de tijd heb genomen om meer dan 600 nummers te downloaden? Dat bedoel ik)

Volgende week zal ik waarschijnlijk nog een blog posten. Want 1 week voor vertrek moet dat natuurlijk ook!

Liefs