Op naar Ghana - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu Op naar Ghana - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sarah Drenth - WaarBenJij.nu

Op naar Ghana

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

03 April 2015 | Nederland, Nijmegen

Haai allemaal,

het is weer zover, Sarah gaat op reis! Nu maar heel kort, maar voor de geïnteresseerden wil ik toch delen wat ik allemaal meemaak! Aanstaande dinsdag (7 april) vertrek ik naar Ghana om onderzoek te doen voor school! Ik ga kijken hoe de Ghanezen aankijken naar de Afro-Amerikanen die naar Ghana komen om dat zij zich verbonden voelen met Ghana vanwege het slavernijverleden! Maar eerst: anderhalve week chillen!

Tot snel ;)

• 03 April 2015 - 18:49

Wilma:

Goed inpakken....en je koffer maar wel meenemen, is wel zo handig! Liefs mama

• 04 April 2015 - 12:16

Gonnie:

Hoi Sarah,
    Leuk, dat ik nog in je systeem zit!
    Pas goed op je zelf en dat begint met een goede time out, dus: chil ze.
    Ik ben weer benieuwd naar je belevenissen daar.
    Dikke knuf en goeie reis!

• 11 April 2015 - 10:53

Gonnie:

Lieve Sarah, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop, dat je al weer leuke nieuwe mensen hebt ontmoet, met wie je iets gezelligs kan doen op deze bijzonder dag: namelijk je verjaardag vieren!